środa, 16 stycznia 2013

Prolog


* Rose *
Może zacznę od początku. A więc moja kochana mama zmarła w tragicznym wypadku kiedy miałam 14 lat. Zostałam w tedy zmuszona żebym zamieszkała z moim ojcem we Francji. Powinnam się cieszyć , że jest on prezydentem itp ale ja zamiast tego go nienawidziłam. Nigdy nie miał dla mnie lub dla mojej matki czasu. Dobra może nie będę was zanudzać moim jak że tragicznym życiem.Właśnie jebię z mordy mojego towarzysza lotu. Mianowicie mówię o jakimś pedobearze , który gapi mi się w ..... O czym to ja...? A no tak. O tym pierdolonym Londynie ! Mój kochany ojciec... ( czujecie ten sarkazm ) wypieprzył mnie z domu i kazał się tu uczyć. Ha!... Mało tego mam zachowywać się jak przystoi na młodą damę. Nie doczekanie jego. A tak w ogóle to jestem Rosalinda ( nienawidzę jak ktoś tak do mnie mówi i rzucam się wtedy na tą osobę jak wściekła radioaktywna wiewiórka ) Wracając... Lecę sobie i lecę i lecę i mam nadzieję , że nie dolecę. Pieprzona szkoła dla pieprzonych pedałów i pedałek z pieprzonym idealnym życie i pieprzonymi problemami. Nie, nie nadużyłam słowa " pieprzone " Chce mi się spać!!! Ale właśnie ląduję więc muszę się powstrzymać. Kurwa no! Londynie przybyłam !

*Luisa*
Macie czasami tak że chcielibyście cofnąć czas ? Wymazać wszystkie wypowiedziane słowa ? Niestety życie to nie bajka , nie fikcja tylko pierdolona rzeczywistość. Nie ma pilota z przyciskiem "cofnij" , a szkoda. Przez moją lekkomyślność i głupotę jadę teraz do domu mojego braciszka mieszkać z 5 pedałami. Tak , tworzą głupkowaty boys bedzik One Direction. Oh God Why ?! Co ja takiego zrobiłam że muszę dzielić geny z Harrym Style'sem ? Z jednej strony śmieszy mnie reakcja ich fanek , boże przecież Harreh śmierdzi i się nie myje , a co gorsza chodzi nago po domu. Łe ! Ohyda ! I wiecie co ? Teraz będę musiała z nimi mieszkać. Przeczuwam koszmar...a może jednak nie będzie tak źle ? Przynajmniej będę miała kolejne ofiary do ośmieszania i poniżania.

1 komentarz:

  1. uuu czekam na dalsze awww i zapraszam dohttp://i--wish--one--direction.blogspot.com/ siebie

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obserwatorzy